راه هایی برای تحقیق عبارت کلیدی

ابزار تحقیق عبارت کلیدی,تحقیق عبارت کلیدی,عبارت کلیدی

پیش از بررسی راهکار های تحقیق عبارت کلیدی لازم است بدانیم که کلمه کلیدی چیست و چه کاربردی دارد؟ حتی دانستن این موضوع که این کلمه تا چه حد بر روی پیشرفت سایت اثر گذار است می تواند جالب باشد. اگر در گذشته سابقه ی محتوا نویسی برای سایت را دارید با این عبارات و کبلمات کلیدی آشا هستید اما اگر تازه کارید و به تازگی می خواهید در این راه قدم بردارید لازم است بدانید که در کنار تمامی اصول و قوانین سئو در تولید محتوا رعایت اصول کلمات کلیدی مهم ترین نکته می باشد.

در محتوا نویسی عنوان ها را با توجه به یک سری کلمات کلیدی مرتبط با هدف سایت انتخاب می کنند. یعنی اولین مرحله برای تولید محتوا انتخاب کلمه کلیدی می باشد و پس از آن است که نوشتن عنوان و محتوا آغاز می شود. بر اساس اصول سئو این کلمه باید در ابتدای عنوان اصلی به کارگرفته شود و همچنین در پاراگراف ابتدایی محتوا یک بار دیگر به کار رود. پس از آن کاربرد کلمات کلیدی به صورت منظم در هر صد کلمه یعنی در کل محتوا 1 % به کار می رود.

چرا نیاز به تحقیق عبارت کلیدی دیده می شود؟

در زمینه هدف سایت و انتظارات کاربران از محتوای تولید شده کلمات کلیدی بی شماری وجود دارد که کاربرد تمامی آن ها نمی تواند در محتوا نویسی اثر گذاری لازم را داشته باشد به همین علت لازم است از میان آن ها یکی که با هدف سایت مرتبط باشد و کاربرد بسیاری در میان کاربران داشته باشد را انتخاب کرد. معمولاً کلمات کلیدی پر کاربرد آنهایی است که در زمان سرچ بیشتر مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

با این که به کمک کلمات کلیدی پر کاربرد می توانید سایتتان را بهینه سازی کنید و ترافیک سایت را تا حدود چشمگیری افزایش دهید اما این موضوع نمی تواند از نظر الگوریتم های گوگل جذاب به نظر برسد. این روز ها اصول و قوانین گوگل با توجه به ارتقاء بستر اینترنت دستخوش تغییرات قرار گرفته و قوانین جدیدی جای آن ها را گرفته اند. به این شکل که بر خلاف گذشته امروزه هر چه کلمات کلیدی منحصر به فرد باشد راحت تر می تواند نظر ربات های موتور جستجو را جلب کند با اینکه این عملکرد باعث می شود ترافیک سایت کاهش یابد و بسیاری از کاربران در زمان جستجوی کلمات کلیدی نتوانند سایتتان را پیدا کنند.

ابزار تحقیق عبارت کلیدی,تحقیق عبارت کلیدی,عبارت کلیدی,

تحقیق عبارت کلیدی به چه شکلی انجام می شود؟

در برخی موارد افراد حتی نمی توانند خودشان به شناخت دقیقی از اهداف سایت برسند تا این که بخواهند این انتظارات را از کاربران داشته باشند. پیش از تولید اولین محتواها و بارگذاری آن در سایت کمی فکر کنید و ببینید که از سایت خود چه انتظاری دارید؟ می خواهید با کمک این وبسایت چه اطلاعاتی را به کاربران ارائه دهید؟ اصلاً خودتان در چه زمینه ای تخصص دارید؟ سپس پاسخ تمامی این سوالات را در برگه کاغذی یادداشت کنید. حال می توانید به راحتی اهداف سایت را دنبال کنید و محتواهایی مرتبط با اهداف سایت تولید کنید.

برای آن که ذهن شما را در این زمینه باز کنیم مثالی شرح می دهیم. فرض کنید که تخصص شما در زمینه معماری ساختمان می باشد و سایتی که زده اید مربوط به امور مالی است؛ آیا می توانید در این زمینه حتی کوچک ترین اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دهید؟ حال فرض کنید که اهداف سایت با تخصص شما مرتبط باشد؛ باز هم در چنین سایتی نمی توان محتوایی بی ربط در زمینه امور مالی تولید کرد زیرا بازدهی ندارد و کاربران چنین محتوایی را نمی پسندند چون در این محتوا اطلاعات مورد نیاز آن ها وجود ندارد. کلمات کلیدی نیز با این مسائل ارتباط مستقیم دارند چون انتخاب عنوان محتوا بر اساس کلمه کلیدی می باشد و تا کلمه کلیدی مرتبط با اهداف سایت در اختیار افراد قرار نداشته باشد موضوع محتوایی نیز وجود ندارد.

از کلمات کلیدی ترکیبی استفاده کنیم بهتر است و یا کلمات کلیدی انحصاری؟

این سوالیست که ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است که آیا تنها یک کلمه می تواند برای پیشرفت سایت موثر باشد و یا اگر به صورت عباراتی از چند کلمه کلیدی تبدیل شود؛ برای پاسخ به این سوال مثالی را شرح می دهیم که خواندن آن می تواند جالب باشد.

فرض کنید در موتور جستجو عبارت کتاب را سرچ می کنید؛ گوگل تمامی صفحاتی که به کتاب مربوط می شود را برای شما پیدا می کند حال آن صفحه بخواهد یک سایت کتاب فروشی باشد و یا سایتی باشد که خلاصه ای از کتاب ها را به کاربران معرفی می کند. اگر می خواهید با خلاصه ای از کتاب خاص و نظرات کاربران در زمینه آن آشنا شوید این چنین سرچ زدنی مناسب نمی باشد زیرا زمان بسیاری را برای پیدا صفحه مورد نظر صرف کنید. بنابراین بهتر است سرچ خود را به صورت عبارات کلیدی بلند مانند خلاصه کتاب… بزنید می بینید که تمامی سایت های مربوطه در یکی دو صفحه اول موتور جستجو جمع آوری شده است.

به همین علت بهتر است در نوشتن محتوا نیز به جای یک کلمه کوتاه از عباراتی استفاده کنید که مفهومی باشند مطمئنن بازدهی بیشتری خواهند داشت.

نحوه یافتن کلمات کلیدی,یافتن کلمات کلیدی سایت,ابزار تحقیق عبارت کلیدی,

سخن پایانی

در این راه از ابزار تحقیق عبارت کلیدی می توان کمک گرفت و کار خود را به شکل راحت تری پیش برد. این ابزار ها آنقدری تنوع دارند که هرگز نمی توان گزینه ای خاص را معرفی کرد بلکه این خود شما هستید که باید با توجه به نیاز و انتظاراتی که از ابزار دارید یکی را انتخاب کنید برای این کار می توانید در اینترنت سرچ زده و لیست کاملی از ابزار تحقیق عبارت کلیدی به دست آورید.