تبلیغات در گوگل ادوردز و افزایش فروش در آن

آموزش کار باگوگل ادوردز,گوگل ادوردز,گوگل ادوردز چیست

آموزش کار باگوگل ادوردز امروزه می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد، مخصوصا  برای کسب و کارهای آنلاینی که می خواهند فروش بیشتری داشته باشند.  در واقع گوگل ادوردز مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات است و تبلیغات در آن بسیار موثر می باشد و می تواند به میزان قابل توجهی میزان فروش وب سایت را افزایش دهد. البته تبلیغات در گوگل ادوردز نیز همانند هر نوع تبلیغات دیگری دارای اصول و قوانین خاصی است که باید حتما آن ها را رعایت نمود که بتوان به نتیجه دلخواه رسید. با ما همراه  باشید تا موضوع تبلیغات در گوگل ادوردز را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز یک سیستم است که شرکت گوگل آن را صرفا به منظور تبلیغات طراحی کرده است. وب سایت ها می توانند با استفاده از انواع ابزارهای تبلیغاتی به تبلیغات در گوگل ادوردز بپردازند و به این ترتیب بیشتر در معرض دید کاربران قرار بگیرند. نحوه کار با گوگل ادوردز بسیار ساده است و مدیران وب سایت ها می توانند کلمات کلیدی مد نظرشان را در آن وارد نمایند تا افرادی که آن عبارت را جستجو می کنند تبلیغات سایت را مشاهده نمایند.  تبلیغ دهندگان باید برای هر تبلیغ هزینه ای را وارد نمایند و گوگل از میان پیشنهادات تبلیغ کنندگان برای یک کلمه کلیدی بر اساس ضوابطی که دارد یکی را انتخاب می کند و به معرفی آن تبلیغ می پردازد.

آیا تبلیغات در گوگل ادوروز دارای هزینه است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که ایجاد اکانت در گوگل ادوروز کاملا رایگان می باشد، همچنین نمایش تبلیغات در این سیستم نیز رایگان است اما به ازای کلیک هایی که بر روی این تبلیغات صورت می گیرد باید هزینه پرداخت شود. نرخ کلیک برای کسب وکارهای مختلف متفاوت می باشد. لازم به ذکر است که قیمت این کلیک ها بر اساس پیشنهادات رقبای یک سایت برای یک کلمه کلیدی تعیین می شود. در صورتی که رقبای یک سایت پیشنهادات بالاتری را مطرح نمایند هزینه کلیکی که شما باید به عنوان صاحب سایت باید بپردازید نیز بیشتر خواهد بود.

نحوه تبلیغات در گوگل ادوردز

برای اینکه بتوانید در گوگل ادوردز تبلیغات داشته باشید نیاز است که ابتدا آموزش کار با گوگل ادوردز را به طور کامل فراگیرید و پس از آن یک حساب در این سیستم ایجاد نمایید و پس از آن به کمک مهارت هایی که آموخته اید و همچنین استفاده نمودن از خدمات شارژ ادوردز جی ادز شروع به تبلیغات کنید. برخی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین نیز هستند که علاقه ای به یادگیری این آموزش ها ندارند و یا اینکه دارای فرصت کافی برای یادگیری و آموزش نیستند، چنین افرادی می توانند اکانت مدیریت شده گوگل را سفارش دهند و مدیریت تبلیغات گوگل کسب و کار خود را به افراد دیگر بسپارند که در این زمینه تخصص دارند. به این ترتیب مدیر وب سایت تنها بر نتیجه و نحوه عملکرد تبلیغات نظارت می کند.

آموزش کار باگوگل ادوردز,گوگل ادوردز,گوگل ادوردز چیست,

چرا توصیه می شود که از گوگل ادوردز برای تبلیغات استفاده کنید؟

نحوه کار با گوگل ادوردز بسیار ساده است و مزایای بسیاری دارد به همین دلیل همیشه افراد متخصص و کارشناسان در زمینه تبلیغات و بازاریابی محتوا توصیه می کنند که برای داشتن تبلیغاتی قدرتمند از گوگل ادوردز استفاده نمایید. از مهم ترین دلایل این پیشنهاد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • در مقایسه با سایر روش های تبلیغات مانند تبلیغات بنری دارای هزینه کمتری هستند.
  • تبلیغات در این سیستم بسیار هدفمند شکل می گیرد.
  • کسب اعتبار و جایگاه بهتر در ذهن مخاطبین با رتبه بالاتر در گوگل.
  • قرار گیری وب سایت به عنوان نخستین نتایج جستجو در گوگل و بهتر دیده شدن سایت.
  • جذب مخاطبان هدف که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.
  • دریافت نتایج ناب و دسته اول در خصوص تعداد جستجوی هر کلمه کلیدی در هر موضوع

چه کسب و کارهایی می توانند از گوگل ادوردز استفاده نمایند؟

سرویس گوگل ادوردز دارای قابلیت ها و مزایای بسیاری است و تمامی کسب و کارهایی که قصد دارند تعداد قابل توجهی از مشتریان هدف خود را از طریق گوگل جذب کنند می توانند بدون هیچگونه محدودیتی از گوگل ادوردز استفاده کنند و به بهترین نتایج ممکن در زمینه تبلیغات دست یابند.

چگونه می توان در مزایده گوگل ادوردز شرکت نمود؟

نحوه کار با گوگل ادوردوز چندان سخت نیست و کافی است که فرد تبلیغات و کلمه کلیدی خود را در اکانتی که در این سیستم راه اندازی نموده است ثبت نماید و به این ترتیب برای شرکت در مزایده آماده شود. نتیجه مزایده به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به حداکثر هزینه ای که تبلیغ دهندگان به ازای هر کلیک پیشنهاد می دهند و همچنین امتیاز کیفیت تبلیغات آن ها اشاره نمود. امتیاز کیفیت در گوگل ادوردز خیلی مهم است و در صورتی که یک آگهی امتیاز کیفیت پایینی داشته باشد در صورتی که پیشنهاد قیمت بالاتری نیز برای هر کلیک دریافت کند احتمال بسیار کمی وجود دارد که گوگل ادوردز آن تبلیغ را نمایش دهد. در صورتی که افرادی باشند که کیفیت امتیاز بالایی داشته باشند قادر هستند با پیشنهاد هزینه کمتربرای هر کلیک به رتبه بالاتری دست یابند.