تبلیغات بنری چگونه است

تبلیغات بنری رایگان,تبلیغات بنری سایت,تبلیغات بنری و کلیکی

تبلیغات بنری و کلیکی اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌ های مختلف مانند متن، تصاویر و ویدئو در مقابل کاربران ظاهر می ‌شود و در صورت کلیک بر روی آن ‌ها، مرورگر اینترنت شما را به وب ‌سایت تبلیغ کننده منتقل خواهد کرد. هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدید کنندگان وب‌ سایت مورد نظر است. تبلیغات از جمله ابتدایی ‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی هستند که در ابتدا به صورت اجاره ‌ای و پرداخت به ازای نمایش به تبلیغ ‌دهندگان ارائه می ‌شدند. بنر ها می‌ توانند به‌ صورت ثابت یا متحرک باشند. انتخاب فرمت مناسب برای آگهی ‌ها به‌ منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

انواع تبلیغات بنری در سایت

  1. تبلیغات بنری کلیکی

شما برای تبلیغات بنری و کلیکی، به ‌ازای هر کلیکی که روی بنر تبلیغی انجام گرفته است‌ و افراد را به وب سایت شما هدایت کرده‌ است، به وب سایت تبلیغ‌ کننده پرداخت خواهید کرد و سایر عوامل، روی میزان مبلغ پرداختی شما تأثیری نخواهد داشت. در این حالت بنر شما به‌ صورت رندوم، براساس ارتباط موضوعی یا براساس جذابیتی که دارد به مخاطبان نمایش داده می ‌شود. البته بنر های کلیکی ریتارگتینگ هم از این نوع بنر ها هستند. هدف این بنر ها تنها مخاطبانی هستند که قبلا به وب‌ سایت شما مراجعه کرده ‌اند.

  1. تبلیغات بنری ثابت

در بنر های ثابت، زمان، عامل تعیین‌ کننده در نرخ پرداختی شما به وب سایت تبلیغ‌ کننده خواهد بود. یعنی فارغ از این که چند نفر با بنر تبلیغاتی ثابت، به وب سایت شما هدایت شده ‌اند، تعداد روزهایی که قرار است تبلیغات شما در وب سایت مورد نظرتان به‌ نمایش در بیاید، در پرداخت هزینه تبلیغات، نقش تعیین‌ کننده دارند. در این حالت، برخلاف تبلیغات بنری و کلیکی، شما اطمینان دارید که بنر شما به ‌صورت ثابت در جایگاه مورد نظرتان نمایش داده می ‌شود.

تبلیغات بنری رایگان,تبلیغات بنری سایت,تبلیغات بنری و کلیکی,

مزایای تبلیغات بنری

  • قیمت مناسب

استفاده از این شیوه بازاریابی بسیار مقرون به صرفه است و هزینه کمی دارد، چرا که به عنوان صاحب یک کسب و کار، هر بار که یک کاربر بر تبلیغات شما کلیک کرده و از وب سایت شما بازدید می کند، تنها مبلغ کمی بابت آن پرداخت خواهید کرد. از سوی دیگر کنترل کاملی بر میزان پولی که می ‌خواهید خرج کنید دارید و می ‌توانید مبلغ کم یا زیادی را برای این کار در نظر بگیرید.

  • دسترسی راحت به مشتریان

هنگامی که می خواهید از این تبلیغات برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید، این امکان را دارید که زمان و مکان نمایش آگهی های خود را خودتان انتخاب نمایید.

  • هدف گیری مخاطبان خاص

در برنامه های کسب درآمد تبلیغات بنری و کلیکی، این امکان را دارید که مخاطبان خود را بر اساس عواملی که برای کسب و کار شما مهم است انتخاب کنید.

تبلیغات سایت,تبلیغات بنری رایگان,تبلیغات بنری سایت,

تبلیغات بنری چه معایبی دارد؟

همان طور که می دانید؛ هر چیزی علاوه بر مزایا، معایبی هم دارد. شما باید برای انجام این کار در ابتدا آموزش های لازم را ببینید و به منابع آموزشی مراجعه کنید تا بتوانید روش های برگزاری یک کمپین کارآمد را مشاهده نمایید. همچنین می توانید همانند دیگر کسب و کارها، از یک آژانس متخصص در این زمینه کمک بگیرید. البته این کار نیازمند صرف زمان و پول بیشتر است.

همچنین در صورتی که در زمینه بررسی و بهینه سازی کمپین تبلیغاتی خود برای دست یابی به سود ایده آل از تبلیغات و سرمایه گذاری خود شکست بخورید، هزینه شما از دست می رود. در تبلیغات بنری سایت شما باید یک بودجه خاص در نظر بگیرید و هزینه های آن را بپردازید، بنابراین اگر به نتیجه مورد نظرتان، که همان توسعه کسب و کار و افزایش فروش است، دست پیدا نکنید، این امر می ‌تواند برای شما بسیار بد و نا امید کننده باشد.

در کل می توان گفت که تبلیغات کلیکی به تبلیغاتی اشاره دارد که در آن ‌ها تبلیغ ‌دهندگان تنها به ازای کلیک انجام شده به روی تبلیغات خود در رسانه‌ های ناشر، هزینه پرداخت می‌ کنند. اما در تبلیغات بنری رایگان، تبلیغ ‌دهندگان برای نمایش ‌هایی که منجر به کلیک نمی ‌شوند، هیچ هزینه ‌ای پرداخت نمی ‌کنند. در اغلب مواقع، به خصوص افراد و صاحبانی کسب و کارهای نو پا و تازه تاسیس دارند به دنبال راه کاری برای تبلیغات اینترنتی و یا به نوعی به دنبال راه حل مناسبی برای استفاده از طراحی بنر تبلیغاتی خود در قالب تبلیغات آنلاین می باشند. چرا که این روش به نوعی جزء پر بازده ترین روشی تبلیغ در فضای مجازی می باشد، به طوری که شما کاملا اصول بازاریابی اینترنتی را در آن به خوبی حفظ کرده باشید نتایج مطلوب و کاملا موثری برای شما به همراه خواهد داشت.

تبلیغات بنری سایت در بخش ‌های متمایزی از وب‌ سایت‌ ها که به‌ طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌ اند، ظاهر می‌ شوند. این بنر ها اغلب به‌ صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل ‌ها عریض ‌تر باشند نسبت به بنر های باریک ‌تر، تأثیر گذاری بهتری دارند. در این تبلیغات سعی کنید از تصاویر و عکس ‌های با کیفیت در طراحی بنر استفاده کنید. زیرا استفاده از تصاویر با کیفیت پایین در بنر های تبلیغاتی باعث عدم اعتماد کاربران به برند شده و در نتیجه کاربران روی بنر کلیک نخواهند کرد. به همین علت سعی کنید؛ علاوه بر تبلیغات بنری رایگان در تبلیغات دیگر نیز تمام تلاش خود را برای ارائه دادن یک بنر با کیفیت به کار گیرید.