چه فاکتورهایی برای رتبه بندی در جستجوگر بینگ مهم هستند

موتور جستجوگر بینگ,موتور جستجوی bing

موتور جستجوگر بینگ الگوریتم های خود را طراحی و به طور مداوم بهبود می بخشد تا جامع ترین، مرتبط ترین و مفیدترین مجموعه از نتایج جستجو موجود را ارائه دهد. سیستم های پیچیده رتبه بندی بینگ از معیارهای بسیاری برای ارائه نتایج جستجو استفاده می کنند.

هنگامی که ما در مورد SEO صحبت می کنیم، این گوگل است که برای بیشتر بازاریاب های موتور جستجو به ذهن خطور می کند. یقیناً اگر می توانید غول جستجو را راضی کنید، سایر موتورهای جستجو نیز این کار را انجام می دهند و بازدید را به وب سایت شما ارسال می کنند.

بیشتر بازاریابان فکر نمی کنند که دومین موتور جستجوگر پر کاربرد نیز می تواند یک کانال سودآور باشد. در اینجا دلیل بهینه سازی نتایج جستجو بینگ می تواند یک درمان واقعی برای شما باشد.

موتور جستجوگر بینگ,موتور جستجوی bing,موتور جستجوگر بینگ,

با توجه به اینکه همه بازاریابان به دنبال گوگل می روند، موتور جستجوی bing رقابت کمتری دارد و دارای سهم مناسبی از بازار است. به طور کلی بینگ محتوای تازه را ترجیح می دهد به این معنی که صفحات به طور مداوم اطلاعات بروزرسانی شده را ارائه کنند.

چگونه بینگ محتوا را رتبه بندی می کند؟

پیروی از دستورالعمل ها به نمایه سازی سایت شما توسط بینگ کمک می کند تا سایت خود را برای افزایش رتبه در نتایج موتور جستجوی bing بهینه سازی کنید. در زیر اصلی ترین عواملی که Bing هنگام رتبه بندی محتوا بررسی می کند، آورده شده است.

ارتباط: میزان مطابقت محتوای صفحه مقصد با هدف جستجوی کاربر

کیفیت و اعتبار: جستجوگر بینگ خود صفحه، اعتبار نویسنده یا سایت و سطح گفتمان را ارزیابی می کند.

تعامل کاربر: بینگ برای تعیین تعامل کاربر، موارد زیر را در نظر می گیرد:

  • آیا کاربران برای جستجوی یک پرسش خاص کلیک کرده اند و اگر چنین است، کدام نتیجه را می خواهند؟
  • آیا کاربران زمانی را برای این نتایج جستجو که روی آنها کلیک شده، صرف کرده اند یا اینکه به سرعت به Bing برگشته اند؟

تازه بودن: موتور جستجوگر بینگ به طور کلی محتوای سایت هایی را که مداوم اطلاعات خود را بروزرسانی می کنند، ترجیح می دهد.

مکان: بینگ مکان کاربر (کشور و شهر)، مکان میزبانی صفحه و زبان استفاده شده را در نظر می گیرد.

زمان بارگذاری صفحه: Bing زمان بارگذاری سریعتر را ترجیح می دهد، زیرا صفحات کُند تجربه کاربری ضعیفی را ایجاد می کنند.

موتور جستجوی bing,موتور جستجوگر بینگ,موتور جستجوی bing,

عامل رتبه بندی منفی در موتور جستجوگر بینگ

وقتی نوبت به رتبه بندی در بینگ می رسد، دارندگان سایت باید مراقب نوع لحن خود در محتوایی که استفاده می کنند، باشند. موتور جستجوگر بینگ، محتوایی را که شامل فراخوانی نام، اظهارات توهین آمیز یا استفاده از زبان تحقیرآمیز برای بیان یک نکته باشد را تنزل مقام می دهد.

این مورد همچنین درمورد سایت هایی که محصولاتی را به فروش می رسانند که توهین آمیز تلقی می شوند، اعمال می گردد. در نتیجه، بینگ صفحاتی که محتوای آنها می تواند به افراد آسیب برساند را رتبه منفی خواهد داد.

موتور جستجوگر بینگ,موتور جستجوی bing,موتور جستجوگر بینگ,

مواردی که باید از آنها اجتناب کرد

محتوای معیوب: کپی کردن مطالب از وب سایت های دیگر ممکن است برای کاربران شما ارزشی نداشته باشد و نقض حق نسخه برداری محسوب شود.

محتوای تولید شده به صورت خودکار: این شامل محتوایی است که توسط فرآیند رایانه ای خودکار، برنامه یا سازوکار دیگری بدون دخالت فعال انسان تولید می شود.

برنامه های وابسته بدون ارزش کافی: سایت های وابسته ای که فراتر از پیوند دادن به محصولات، ارزش افزوده ندارند، ممکن است از لیست افت کنند یا از لیست خارج شوند.

رفتار مخرب: خواه عمداً انجام شود یا نتیجه هک سایت باشد، رفتارهای مخرب منجر به تنزل رتبه یا حذف از لیست شما می شود.

ویژگی های خاص موتور جستجوگر بینگ

موتور جستجوگر بینگ چندین کار را بهتر از گوگل انجام می دهد از جمله:

جستجوی ویدئو

بینگ ویدئو یک سرویس کامل ویدیویی است که فیلم ها را از میزبان های مختلف جمع و جستجوی آن را از YouTube یا Vimeo جامع تر می کند. در حالی که جستجوی گوگل باعث سردرگمی می شود، جستجوی ویدیوی بینگ بسیار آسان به نظر می رسد.

بینگ نه تنها پیشنهادات جستجوی ویدئو را ارائه می دهد، بلکه کلیه تنظیمات جستجوی شما را نیز ردیابی می کند.

جستجوی تصویر

جستجوی تصویر در Bing شامل دو نوع جستجوی جداگانه است: جستجوی با کلمات کلیدی و جستجوی بصری. در حالت اول شما یک کلمه کلیدی را تایپ کرده و تصاویر را با توجه به تحلیل واژه، رنک سایت و تگ های به کار رفته در عکس، دریافت می کنید.

در مورد جستجوی بصری، شما یک عکس را در بینگ آپلود می کنید و از او می خواهید که عکس های مشابه آن را به شما نمایش دهد. با این حال در Bing برخی ویژگی های اضافی نیز وجود دارد، مثلا به کاربران خود این امکان را می دهد تا تصاویر را برش دهند و به طور جداگانه با جزئیات به آنها نگاه کنند.