رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در کسب و کار دارد؟

تاثیر رپورتاژ آگهی در سایت,ریورتاژ,زپورتاژ نویسی

تاثیر رپورتاژ آگهی در سایت,ریورتاژ,زپورتاژ نویسی,

رپورتاژ چیست؟ یکی از روش هایی که می تواند به بهبود سئوی وب سایت ها کمک نماید، تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی می باشد. در واقع رپورتاژ ها یک نوع تبلیغات متنی به حساب می آیند که کاربران شبکه های مجازی را ترغیب می نمایند تا به بازدید وب سایت مد نظر بپردازند.

حال برخی از افراد هستند که با منتر کردن رپورتاژ هیچ بازخورد مثبتی را دریافت نمی کنند، این موضوع تنها زمانی رخ می دهد که اصول و قوانین در نوشتن رپورتاژ رعایت نشده باشند.

 

چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

  • بررسی مخاطبان

اولین قدمی که باید در نوشتن رپورتاژ آگهی بردارید، بررسی مخاطبان تان است. در واقع شما باید تشخیص دهید که کاربران تان چه نیاز هایی را در بر دارند و می خواهند به برطرف کردن آن بپردازند، و سپس اقدام به نوشتن یک آگهی نمایید.

  • بررسی محل انتشار رپورتاژ

برای این که بتوانید با یک بار هزینه، بازخورد مثبت و خوبی را توسط کاربران دریافت کنید، می بایست به بررسی محل انتشار رپورتاژ خود بپردازید.

سایت های معتبر و پر بازدید می توانند گزینه مناسبی برای انتشار این نوع آگهی ها باشند، زیرا کاربران به آن ها به صورت مداوم مراجعه می نمایند و پس از دیدن آگهی هایتان به سمت وب سایت شما سوق پیدا می کنند.

  • نوشتن عنوان و سر تیتر های جذاب

اگر رپورتاژ شما فاقد عنوان و سر تیتر های جذاب باشد، مخاطب هیچ گاه به سمت آن نخواهد رفت. بدین منظور کافی است موضوع تان را به بیانی ساده در سر تیتر ها عنوان نمایید و سپس به توضیح آن بپردازید.

 

  • نوشتن مقدمه جذاب

همانطور که می دانید، تمامی کاربران قبل از خواندن متون اصلی محتوا و رپورتاژ ها، به مطالعه مقدمه آن خواهند پرداخت. حال اگر مقدمه و چکیده اول رپورتاژ تان جذاب و ترغیب کننده نباشد، مخاطب آگهی و وب سایت شما را ترک می کند.

  • نوشتن بدنه مناسب

پس از این که مقدمه تان را نوشتید، وقت آن است که یک بدنه مناسب را برای آن تولید نمایید. در رپورتاژ های آگهی هیچ گاه نباید کل متن بدنه را به تبلیغ محصولات و خدمات تان بپردازید، زیرا این موضوع سبب می گردد تا کاربران دچار شک و تردید نسبت به شما شوند.

برای این که بتوانتید نتیجه خوبی را کسب کنید، تنها باید 30 درصد از متن تان را به تبلیغ درباره کسب و کارتان اختصاص دهید که این کار را بهتر است در بند های پایانی متن انجام دهید.

سعی نمایید متن تان از آهنگ نسبتا خوبی برخوردار باشد و از تکرار کلمات جدا بپرهیزید.

رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر روی کسب و کار دارد؟

تاثیر رپورتاژ آگهی در سایت,ریورتاژ,زپورتاژ نویسی,

بسیاری از تبلیغ ها سبب می شوند تا کاربران همواره احساس ناخوشایندی را داشته باشند، زیرا این آگهی ها به گونه ای تدوین شده اند که گویا تنها هدف آن ها فروش الزامی است.

اما رپورتاژ های آگهی به صورت کاملا غیر مستقیم کاربر را ترغیب به خرید از وب سایت می نماید. در واقع در این نوع تبلیغات شما چیزی را به مخاطب تحمیل نمی کنید و تنها به راهنمایی و معرفی محصولات تان می پردازید.

بدین منظور رپورتاژ های آگهی می توانند تاثیر خوب و مثبتی را بر روی کسب و کار شما بگذارند، لذا خواهشمندیم برای پیشرفت خود از این متون تبلیغاتی بهره مند گردید.

در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را با سوالاتی همچون چگونه رپورتاژ بنویسیم؟ اشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید به نوشتن یک آگهی اصولی و کاربردی بپردازید.